Steel & Wheels Pack
Turn your cars into true beasts of steel with this heavy armor pack! Get your car ready for all-out demolition derby battles with heavy bumpers, side protectors and roll cages. Or add some wrecking style with wild exhausts, spoilers and wheels. This DLC pack is also included in the Season Pass.