Steel Seed - Deluxe Edition Pack
Steel Seed is a stealth-action adventure set in a dark sci-fi world on the brink of extinction. Uncover secrets, survive dangers, search for answers, and humanity’s last hope with the Deluxe Edition Pack, which includes: - Battlesuits Pack Looking to upgrade your look? The Deluxe Edition includes two exclusive suits for Zoe: Apis Suit — sleek, agile armor inspired by the strength and form of a bee. Storm in a Teacup Suit — a bold design in the signature colors of developer Storm in a Teacup. - Steel Seed – Soundtrack Immerse yourself in Steel Seed’s haunting world with the official soundtrack, composed and produced by Andrea Remini. All tracks are available in MP3 format. - Steel Seed – Digital Artbook Go behind the scenes and explore Steel Seed’s artistic vision. Discover early concept art, character designs, and detailed environments that bring this sci-fi world to life.