Stay Out of the House
The smack of a hammer... your head lands hard on the dirty linoleum floor... a maniac drags you up the stairs and cages you like an animal! You have three days until the reckoning... Welcome to the home of THE BUTCHER. Welcome to YOUR new home. Why are you here? Why has this mad man chosen you, and what are his plans for you? How will you escape? Can you even escape? All of these questions have answers, but can you seek them out? Do you want to? If only you’d heeded their warning to STAY OUT OF THE HOUSE. You will be hunted by the intelligent and deadly Butcher - use your wits and whatever tools you can scavenge to make it out alive… Stay Out of the House is stealth based, VHS style slasher horror. Part survival horror, part immersive stealth simulator: Hide in the vents, pick locks, set traps and avoid detection. You will be hunted by an intelligent and deadly AI, relying on your wits and whatever tools you find to make it out alive.