Starter Package
Starter Pack 7 Legendary Outfits, 1 Stamp, 1 Emote, 2 Style Slots, 2 Perk Pages, and 30 Beam Shards! This Starter Pack is a great value! A once-in-a-lifetime opportunity, don't miss it! Starter Pack includes: ● Legendary Outfit Set: 7 Space Suit outfits (head, top, bottom, shoes, gloves, back gear, hoverboard) ● Stamp: Exclusive Space Suit stamp ● Emote: Exclusive Space Suit emote ● 2 style slots ● 2 perk pages ● 30 Beam Shards *Notes * This DLC product is not eligible for duplicate refunds even if you already own its component products, so please check before purchasing.