SPOOKY OUTFIT PACK
SPOOKY OUTFIT PACK Dial up the shivers and indulge your ghost-hunting, monster-wrangling passions with these outfits perfect for Halloween – or for witching hours all year round! This pack contains the Just Haunt It! coat and four indoor outfits: Maxidermy, Ragdoll Max, Max Ghoulfield, and Max O’Lantern.