Spellbreak - 1,000 Gold
Buy 1,000 Spellbreak Gold, the in-game currency that can be spent in Spellbreak. Use this Gold to purchase new customization items like Outfits, Artifacts, Emotes, and more! All Gold purchased on one platform may not be redeemable on other platforms.