Space Suit
The urgency of what would later be known as Project Nova required Cobalt to bypass the design phase of an EVA suit - something that would normally take years when they had weeks. Using early Soviet designs (acquired by costly industrial espionage), Cobalt managed to produce a limited number of protective space suits. The whereabouts of most of them are unknown, but some were retained for terrestrial applications, given their radiation protection properties. This is a skin for the Hazmat Suit item. You will be able to apply this skin at a repair bench.