SOS OPS! - LOOTBOUND
EVERY RUN IS UNIQUE Locations are built from random rooms and at every fork your team decides where to go next. Fight, upgrade or take a risk for extra loot. COLLECT ALL THE LOOT Defeat enemies, find weapons, physically open chests and load everything valuable into a special cart. REACH THE BOSS With every new level, the rooms become harder, enemies more dangerous and resources scarcer. Make it all the way through and prepare for the final boss battle. THE WORLDS OF SOS OPS! AND LOOTBOUND COLLIDE Play as characters from Lootbound and fight familiar enemies brought into the chaotic world of SOS OPS!