Soko-Ban
Classic puzzle game. Soko-Ban is a type of transport puzzle, in which the player pushes boxes or crates around in a warehouse, trying to get them to storage locations. The puzzle is usually implemented as a video game. The game is played on a board of squares, where each square is a floor or a wall. Some floor squares contain boxes, and some floor squares are marked as storage locations. The player is confined to the board, and may move horizontally or vertically onto empty squares (never through walls or boxes). The player can also move into a box, which pushes it into the square beyond. Boxes may not be pushed into other boxes or walls, and they cannot be pulled. The number of boxes is equal to the number of storage locations. The puzzle is solved when all boxes are at storage locations.