CI GamesShooter
The Sniper Ghost Warrior series has gained recognition among players for its uncompromising approach to being a sniper. Sniper Ghost Warrior Contracts & SGW3 Unlimited Edition is an equally uncompromising offer for those who want to take what’s best from the last two parts of the series! With Unlimited Edition you will receive the base two games: Sniper Ghost Warrior Contracts and Sniper Ghost Warrior 3 and a lots of DLCs that include a dozen hours of single-player missions, additional weapons and weapon skins, the game’s soundtracks and all other previously released bonuses.