Smoots Pinball
Welcome to Smoots Pinball, the ultimate multiplayer pinball experience. In this thrilling game, you'll enjoy classic pinball action on 5 unique and exciting tables, each based on our popular Smoots games. Are you ready to take on the challenge and reach a score of 1,000,000 points? Flip the paddles and launch the balls with precision to rack up as many points as possible. But that's not all, each table has special missions for you to complete, unlocking extras and additional challenges. Smoots Pinball is perfect for solo play or with friends. Why not compete against each other to see who can achieve the highest score? Thrilling multiplayer matches will keep you hooked for hours! In addition to unlocking multiballs and achieving high scores, you'll also have the chance to complete secret missions to unlock music, models, and other special images in the game's extras. Dive into the fun and excitement of Smoots Pinball, an exhilarating pinball game that will keep you entertained and challenged as you strive for pinball perfection on each table! Are you up for the challenge and ready to become the pinball king?