SMITE 2 Demo
Become a god and wage war in SMITE 2, the Unreal Engine 5-powered sequel to the legendary third-person action MOBA. If you love rewarding teamwork, challenging competition, intense action, ability-driven third-person combat, or godly mythology, you’ll see why 40+ million players love SMITE. Fight as a God Choose your God from across mythology and wield unique godly abilities. Hurl bolts of lightning as Zeus, master the arcane powers of death as Anubis, or backstab your foes as Loki. The Third-Person Action MOBA "No other game offers combat that feels like your favorite hero shooter, crossed with the deep strategy you can only find in a 5v5 MOBA. Feel the impact of every shot, sneak up on enemies, and combo abilities with teammates to take down the enemy Titan. Plays Great Everywhere SMITE 2 is the only MOBA designed from the start to play amazingly on keyboard and mouse, or controller. SMITE 2 features full cross-play and cross-progression, so you can play with friends regardless of platform and take your unlocks with you from PC to console. SMITE, Evolved More than 40 million players have enjoyed SMITE. Now the next gen of action MOBA begins, with immersive visuals powered by Unreal Engine 5, more impactful combat, and new creative gameplay options to shape the game in your own way. Minutes to Learn, a Lifetime to Master SMITE 2 is the easiest MOBA to start playing, with features like auto-build and auto-level so you focus on fighting. But the full depth of MOBA gameplay awaits, letting you find your own path to victory across item building, map control, tactical brilliance, or simply outplaying your foes. Great Rewards Await If you played SMITE, your Divine Legacy is waiting for you in SMITE 2. You’ll have access to amazing cross-gen skins, badges and Legacy Gems after you link your SMITE account.