Skyline Bowling: Spooky Style
With this DLC, You'll unlock: - 3 powerful balls: Clown, Scarecrow and Reaper! - A Grimshard T-Shirt for better accuracy! - Pyrothread Gloves for extra spin! - Emberwalk Shoes for more speed! - 1K gems to buy new gear! - 150K coins to upgrade your gear! Light up the lanes with fire and fright!