Shy Cats + Shy Dogs
Hundreds of kittens and puppies are waiting for you in this pack of pure cuteness and musicality! In Shy Cats Hidden Tracks you need to find 180 hidden kittens and hundreds of money bags in each game, in cities such as Rio de Janeiro, New York, Beijing, Tokyo and Paris. Use the money to hire musicians and make everything even more musical and fun! In Shy Cats Hidden Orchestra and Shy Dogs Hidden Orchestra you need to find dozens of puppies who are embarrassed to play their music, totaling 200 puppies and 10 levels in each game. Listen to the full song when you find them all and solve puzzles to find the most embarrassed of the puppies in each level. Embark on this colorful musical adventure and find more than 1000 items! Discover dozens of fun and engaging songs, composed exclusively for the games, each separated into different instruments/voices, so you can make your own music.