Shy Cats Hidden Tracks - Vol. 2
The cutest choir in the world is back! Three new cities, three new songs, and hundreds of new hidden kittens! Combine hidden objects with a music creator and take the role of the maestro in this adorable orchestra! - Over 470 hidden objects to find. - 60 singing kittens in each level, each playing a unique melody for you to mix. - Picky fans and critics are waiting. Impress them to earn more money. - Hint system to help you find the trickiest ones! - In-game store system with 10 different musicians to hire in each level, each playing a unique musical instrument to blend into your composition. - Explore three large, beautifully hand-drawn and animated cities, each with an original soundtrack composed exclusively for the game.