Sherlock Holmes: Crimes and Punishments + Sherlock Holmes: The Devil's Daughter Bundle
Sherlock Holmes The Devil’s Daughter: Interrogations, combat, chases, subterfuge and the supernatural. Discover a game that blends investigation, action, and exploration for an experience that will test the limits of your nerves and intelligence. Explore a grandiose, semi-open world London and untangle a web of intrigue, lies and misdirection, all culminating in one final grand revelation about Sherlock himself. Sherlock Holmes Crimes & Punishments: Use your impressive talents as a detective to solve a multitude of thrilling and varied cases: murders, missing persons, spectacular thefts, and sinister investigations. Choose the avenues of inquiry you wish to pursue, interrogate your suspects, deduce the guilty parties and carefully determine their fate. Just make sure you pick the right suspect as the innocent can just as easily get caught in your investigations.