Secrets of Light and Shadow
Enjoy the game of Light and Shadow with an amazing bundle of two logic games. Bundle includes: LIT: Bend the Light Bend the light to your will in this award winning physics-based puzzle game. Feel like a renaissance engineer, build your own solutions to light puzzles, feel your brain grow and all of that within the beautiful and mysterious world of LIT. In My Shadow In My Shadow takes you on an emotional journey through the mind of Bella in pursuit of reconciliation with her past. The game features 4 rooms with a total of more than 50 puzzles to solve. Each room offers a different glimpse into her memories, exploring the changing relationships in her family. The shadows within each level must be manipulated via objects to progress and there is often more than one solution to a challenge.