Sea of Stars: Throes of the Watchmaker
Throes of the Watchmaker sends Solstice Warriors Valere and Zale on a side-adventure into the miniature, clockwork world of Horloge, where a cursed carnival threatens its innocent denizens. To survive, they'll need to play by unfamiliar rules and confront not only the mischievous Puppeteer and her minions, but also their own darker traits.