Sea Fantasy
Save the world with fishing!? This is the story of two young men who go on an adventure to catch the mysterious sea creatures called "Sea'Az". This is not a peaceful fishing game. The end of the world is approaching... ▼”Sea'Az” a mysterious marine organism In the world of Sea Fantasy, marine life called “Sea'Az” inhabit the oceans and lakes. They vary in appearance, size and rarity, and all Sea'Az can be fished. ▼Fishing the Sea'Az To catch Sea'Az, perform a successful “Gauge Action”. Be careful, as there are Sea'Azwith more powerful individual “gauge gimmick”. ▼Crafting with Sea'Az materials You can create equipment (fishing rods and hooks) using materials obtained from the Sea'Az you catch. By creating strong equipment, you can take advantage of the fishing action. ▼Explore by boat Players can obtain a ship by advancing through the storyline. Players can freely get on and off the ship and explore the vast pixel world. ▼Various 2D actions other than fishing It is not only about fishing. You can enjoy various 2D action elements in between fishing.