Screamer - Green Reapers Customization Pack
This DLC contains three new customizations, one for every vehicle of the Green Reapers team and each with three colour variations.* Hiroshi, Róisín and Frederic share an ambitious goal - to achieve justice - a determination that shines through in the Green Reapers Customization Pack. Equip their cars with designs inspired by iconic anime vehicles, tempered by high-speed duels and pure adrenaline. When every race is a reckoning, push beyond your limits and do it in style! *Customizations will be available once the vehicle is acquired in-game and can be used anywhere except in Tournament mode. This DLC is included in the Digital Deluxe Upgrade.