SCG Machine Games Bundle
A bundle combining machine, steampunk and industrial revolution related games from Synnergy Circle Games. Game 1 - Clockwork Blackout A megacorporation dominates the city with steam-powered factories and intricate machinery. Rumors suggest the company is secretly developing mutant creatures. The player takes on the role of a lone hacker who must infiltrate the corporation’s headquarters, steal digital evidence, and escape unharmed to expose the truth to the world. Clockwork Blackout is a 2D stealth-focused platformer set in an industrial steampunk world. The player controls a hacker who infiltrates a corporation’s headquarters to steal confidential data proving the illegal creation of mutant creatures. Game 2- GearDude GearDude is an ordinary plumber, working day in and day out just to make ends meet. When he gets a routine call to fix a pipe deep in the city sewers, it sounds like just another dirty job. But once underground, GearDude stumbles upon something far bigger than a leak: a full-blown machine uprising brewing beneath the streets, threatening to overrun the city above. Saving the city was never part of the job description—but with wrench in hand and pipes bursting all around him, GearDude takes on a “small” side quest: stop the mechanical revolution, fix the sewers, and prove that even an everyday plumber can be a hero.