SCARLET NEXUS Story Demo
This is a Story Demo of SCARLET NEXUS where the player can experience the beginning of the story. - What's included in the story demo? Play as either one of the two main characters, Yuito Sumeragi or Kasane Randall. Includes action-packed gameplay, cut scenes to experience the riveting story, bond building episodes, and environment exploration through the first part of the adventure. - What is SCARLET NEXUS? A civilization far in the future that has been developed by "powers" is ravaged by "Others" that rain from the sky. Others were all but untouchable, until extraordinary psionics were gathered to form the Other Suppression Force to ensure the safety and livelihoods of the people. Yuito Sumeragi wanted to join the OSF because he was saved by them as a young boy. Kasane Randall was scouted for her outstanding abilities with her power. Together these two psychokinesis users fight in the ranks of the OSF, pushing their knowledge of not only their own abilities, but of the world they live in and the dark truth it hides. Experience a riveting story in a world developed by brains and technology as a psychokinesis user that fights with their equally talented allies from two different main characters' perspectives in this brainpunk action RPG. *Save date will carry over from the Story Demo to the full game. *In order to ensure a better full game experience, some functions are limited in the Story Demo.