Saccharine Echo
Scotland, 2020. Alice is a young woman struggling through a painful breakup. Hoping to distract herself with online shopping, she buys a vintage mirror; then whispers begin to echo through her flat. Soon, she discovers that a mysterious figure is trapped inside the mirror, and only she can help them break free by forming a deeper connection. Black nails and lipstick. Theatrical charm wrapped in sweet words. Who is the creature that watches through the mirror? A ghost? A demon? Something far more dangerous? And what intentions are they hiding behind that smile? Your choices will shape Alice’s personality, how she copes with her trauma, and the nature of her relationship with the enigmatic entity known as Dinah. Are they a romantic saviour… or a dangerous escape from reality? Is this true love, manipulation, or something far stranger? And most importantly — who is Dinah, really?