Rusty Rats Car Pack
Expand your garage with these 3 Rusty Rats cars! Raiden RS: This rear engine 80s coupe is hard to beat on twisty tracks, and being so short also makes it hard to hit! RebelRat: Finally, some strong American muscle, offering an excellent balance of agility and toughness. Vandal: As streamlined as a rock, but just as tough. This van is a great choice for any events involving a lot of damage. This DLC pack is also included in the Season Pass.