Royal Romances: The Power of Chosen One CE Xbox
With the power to command the dragons, the Chosen One could be a great hero… or foe! After werewolves, witches, and evil magic, you finally have a chance to catch your breath. Or do you…? Don’t get too comfortable, because Ida and all her witchery is on your trail, ready to seize the untethered power of the Chosen One and become invincible. She is ever closer to her goals, and the final battle is coming… The situation may seem grim, but there is hope on the horizon… the very prophecy of a Chosen One that Ida is after! Once the Chosen One returns, they will be able to command the dragons. In Ida’s search for the mystery hero, she took Glissando, but failed while trying to kidnap Princess Amelia… who might just be the real Chosen One. But beware: the witch won’t give up so easily! Not to mention, Ida isn’t the only one stirring up trouble. There is also the matter of King Illeon preparing a final assault on the forest, and he has a story of his own, too… The wise Great Ent knows you don't give up quite that easily. The fate of the forest and the love of your life are upon your shoulders! Old friends, a settlement of fairies, and many ancient creatures will come to your aid as you explore the magic forest and search for hidden objects in your quest to restore splendor and tranquility to the kingdom. See all there is to uncover in this magical world and be the force to tip the scale of fate!