Roguematch : The Extraplanar Invasion
ROGUEMATCH: THE EXTRAPLANAR INVASION When a Nekomancer's curiosity drags her friends- the Binkying Bungeoneer and the Shield-Bashing Paladinu - into a hunt for the Nekonomicon, they stumble upon an army of extraplanar monsters—and now, only the most unlikely heroes can save reality! To survive, they'll need to master improvised mana tactics, because their usual swords and spells won't cut it! MELEE, MAGIC, MATCH, OR MANEUVER: Directly attack your foe, cast a spell, injure enemies by matching mana next to them, or dodge deadly attacks? Every turn requires careful thinking. FACE A CASTLE OVERRUN BY VARIOUS ELEMENTS AND ELEMENTALS! Lava burns you in the Cryovolcanic stages, but they burn enemies too! You can get stuck in the mud in the Electric Swamp, but that protects you from electricity! Hide in the sandclouds in the Humid Desert to ambush an enemy! When you face Orochill, run from the ice blasts! If you face Cathulhu, brave her air beams! DISCOVER DIFFERENT PLAYSTYLES Mix six unique heroes with six mana-based powers to create wild strategies like: Boarlock + Time Set = Stop time and take extra turns. Do you think you can finish a run in one turn? Sowceress + Match Set = Rain down long-range destruction. Birbarian + Bomb Set = Become a close-range melee expert. Then, refine your build further with random spells, items, and upgrades found in the mysterious castle! ROGUELIKE SYSTEMS Procedurally Generated Floor maps: No two runs are the same—face different level layouts and randomised treasure drops each time. Tough but Fair: When a run ends, the castle takes back all your items and spells you have found. You start again, with nothing. Spells and Enemies: Use 170+ spells/items to fight against 70+ enemies and bosses, each with their own elemental weakness and strengths. Will you outsmart the extraplanar invasion... or will your realm collapse because of one book?