Retreat To Enen
Retreat to Enen is a base building simulator and survival game unlike any other. Rather than fight your way to prosperity, you’ll be living off the land in balance with nature. Three vast biomes await you. Explore, forage, hunt, craft, build, and meditate as you unlock the secrets of Enen and build the retreat of your dreams. Unlock and gather over 160 unique items as you explore. Experience a relaxing and engaging survival game, where you can build a huge home with over 50 unique unlockable building modules and dozens of furniture pieces and decorative items. Humanity is unrecognizable in the year 3600 CE. Centuries of war, socio-economic strife, and the impending climate catastrophe, put the apex species on the verge of extinction. Turning back from the brink, humans chose a different path, one of healing, peace, and reverence for the ecosystem they are a part of. As Earth heals, every human who reaches adulthood is now tasked with learning how to become one with Nature. Your tribe has chosen Enen for your adventure.