RESIDENT EVIL RESISTANCE
Experience a new 1 vs 4 online multiplayer game set in the Resident Evil universe where four survivors face-off against a sinister Mastermind. As the Mastermind your aim is to prevent the survivors from escaping by whatever means necessary. At your disposal will be all manner of tools including summoning vicious monsters, setting deadly traps, weaponizing cameras and more! In turn, the Survivors must work together to fend off the Mastermind's attacks and complete puzzle style objectives to escape the map before time runs out!