RESIDENT EVIL 2 Deluxe Edition
The Deluxe Edition contains the main game and the Extra DLC Pack which includes the following items: -Leon Costume: "Arklay Sheriff" -Leon Costume: "Noir" -Claire Costume: "Military" -Claire Costume: "Noir" -Claire Costume: "Elza Walker" -Deluxe Weapon: "Samurai Edge - Albert Model" -"Original Ver." Soundtrack Swap A deadly virus engulfs the residents of Raccoon City in September of 1998, plunging the city into chaos as flesh eating zombies roam the streets for survivors. An unparalleled adrenaline rush, gripping storyline, and unimaginable horrors await you. Witness the return of Resident Evil 2.