RESEARCH and DESTROY
RESEARCH and DESTROY is a TURN-BASED ACTION GAME with simultaneous local or online co-op. Take control of three brilliant scientists as you RESEARCH and develop strange new weapons and gadgets to DESTROY the Supernatural hordes that have all but crushed humanity! RESEARCH - Gain fresh insight into the Supernatural threat via battlefield vivisections, then develop radical upgrades for each weird weapon and fascinating gadget! DESTROY - Plan ahead, then run-and-gun in a combination of turn-based strategy and real-time shooting--every second counts! CAMPAIGN - Adapt your guerilla science tactics to manage the campaign map and seek the Supernatural source--no two playthroughs are the same!