Remnant: From the Ashes - Swamps of Corsus
Remnant: From the Ashes – Swamps of Corsus requires ownership of Remnant: From the Ashes to play. Begin your journey across the dangerous and corrupted worlds of Remnant: From the Ashes with a new mode and expanded map content in Swamps of Corsus. New Mode – Survival: Fight for your life in this new rogue-like game mode! Start off your adventure with nothing but a pistol, some scrap and the skin on your back. Travel randomly through corrupted World Stones to different biomes, scrap-up gear, fight insanely-difficult bosses and test your endurance on how long you can resist The Root’s influence. The Iskal Rise – The swamps of Corsus swarm with new content! Discover a new zone in Adventure Mode, fight new bosses, experience new stories, participate in new events, find new quests, and more. Lock & Load – Pick up new items, new armor and skins, new weapons, new mods and new traits. Armor Skins – By defeating bosses in Survival Mode, or the Hard and Nightmare difficulties in Campaign and Adventure Mode, earn Glowing Shards which you can use to purchase alternate armor skins for every piece of armor available in the game.