"Reindeer Party" Cohoot outfit
Dress up your Cohoot pet with this special outfit! Is it a bird or a beast? Who knows, but this little guy is sure to bring a smile to your face. After purchasing, speak to the Courier and select Add-on Content to receive the content. You will then be able to use it in the Change Clothes section of the Pet menu. Note: This item is cosmetic only and does not confer any status benefits.