Rambo
John J. Rambo is a former United States Special Forces soldier deeply haunted by his time in Vietnam. He is rough, aggressive and is well known for entering exceptionally dangerous situations alone. Now, as an Army of One, Rambo has reactivated his ruthless fighting skills to infiltrate the Mortal Kombat universe, using raw violence against any Kombatant who dares to stand in his way.