RainForest Publisher Platform Games 01
Slime Color is a platform game that combines precision and puzzles! Control a slime on a journey to unlock colorful doors, needing to open them in the right sequence and at the right time to progress. Test your skills and master each level using your intelligence and reaction time. Take off on a crazy adventure with Stellar Strider, a precision platformer packed with challenges, obstacles, flying saws, lightsabers, aliens, and gravity inversion. A 2D platform game with simple controls and easy to learn. Join Bit's, a small machine built in an underground lab with a big dream: escaping and discovering the world above! The Bit's Escape is a dynamic platformer with simple controls and engaging gameplay.