Racing Heroes Car Pack
Expand your garage with the second DLC of Season 2! Raven: This rare breed of true 80s American muscle shreds the opposition with raw power! Stellar: The legendary rally missile is equally at home on tight gravel corners and asphalt straights. Speedie: This plucky little car punches above its weight, outfoxing the competition! This DLC pack is included in Season Pass 2.