Rabbit Costume Pack
Includes the Cyber Rabbit and Rabbit School Uniform costumes for Shelia. Shoot and slash your way through waves of enemy in these new costumes celebrating the year of the rabbit! Turning on Perspective-assist will allow you to view custom skins during certain scenes. Restart the game after installing the costume pack to access the costumes from the Skins menu.