Puzzle Quest: Immortal Edition
The original Match-3 RPG is back! Puzzle Quest: Immortal Edition is the definitive Puzzle Quest, polished for a new era and featuring all the collected content from almost 20 years of history. Experience the original Puzzle Quest: Challenge of Warlords, Revenge of the Plague Lord, and The Legend Returns all together. Puzzle Quest: Immortal Edition combines the classic Match-3 puzzle game with deep level role playing. Match 3 or more gems of the same color in a row to gain mana used to cast spells, battle opponents, collect items and rewards, and advance in the quests! - Create a Hero who gains skills and spells - Match-3 Battles with varied opponents requiring different strategies - Complete Quests and Side Quests - Meet Companions who will aide you - Learn Spells and collect Items - Build your Citadel – add buildings that grant you special powers - Capture creatures, use them as Mounts and train them - Capture monsters and play the research mini-game to learn their spells - Discover hidden Runes and create magical items in your Citadel Forge - Siege Cities around Etheria to expand your dominion Are you up to the challenge? Test your match 3 skills as you battle against monsters and villains to save the kingdom of Etheria.