Puzzle Book: Special Square Pack
In addition to 10 new images (such as beautiful animals and magical landscapes), all puzzles in the Special Square Pack have either more pieces or are in a non-standard shape which will significantly impede arranging! Among them you will find: - Square standard puzzles, 64 and 100 pieces. - Hex-shaped images, 38 and 79 pieces. - Unique, more challenging flower-shaped images,121 pieces.