Psychonauts 2 Decoration Pack
The Psychonauts 2 Decoration Pack opens a psycho-portal to a time of mystery, intrigue, and exciting/dangerous Motherlobe internships. This once-in-a-lifetime set of razzle dazzle includes the Psychonautical goggles topper, two action-packed handles, one Raz Helmet periscope spout, three brain-twisting glazes, a dashing and heroic charm of the world's greatest (Junior) Psychonaut, and an incredible assortment of twelve new stickers.