PowerWash Simulator 2 - Adventure Time Pack
Clean Up Distant Lands Who wants to play video games?! Clean up five new levels from the Land of Ooo. Don’t worry, everything stays right where you left it, but just a little bit cleaner. Grab Your Friends or Adventure Solo Homies help homies, always. So, brave the filth solo, grab your BFF to clean through the campaign together, or grab your 4-man band to shred schmutz in free-play. What Time is it? It’s not quite Adventure Time… yet! UNACCEPTABLE, we know, but we’re still putting the finishing touches (aka: dirt) on everything. Right now, you have only an approximate knowledge of what’s to come, so be sure to Wishlist, join the Discord and follow our socials to stay up to date. Wishlist Now!