Police Simulator: Patrol Officers: Surveillance Police Vehicle DLC
Technology equals efficiency – and the Surveillance Police Vehicle proves it! Make the lives of traffic offenders harder by patrolling the streets of Brighton in this car and using its exclusive surveillance camera to record a multitude of car-related felonies.