POKE-GEOMETRY
Tired of coloring? The child already knows all the basic colors? Then it's time to acquaint him with geometric shapes. The program will allow you to do this in the form of a game. The aim of the game can be: 1. Create a picture as the sample 2. Create a picture, creating funny creatures and objects from the geometric shapes The resulting image can be printed, make the lock screen picture, send to friends or relatives. Favorite picture can be mounted on the desktop. This will facilitate access to it a small child.