POKE-3D
Imagine that in one of their clear nights, you were armed with a telescope and enjoying the stars. Suddenly, from the depths of galaxies, there's something unusual and awfully familiar. You can't take your eyes off the dance of planets and start turning the star sky to see what the Galaxy wants to show you. "POKE-3D" is another program in the "POKE-POKE" series. "POKE-3D" is a spatial puzzle. "POKE-3D" will help your child develop spatial thinking. "POKE-3D" contains a large number of pictures. The "POKE-POKE" series also includes "POKE-PAINT", "POKE-GEOMETRY", "POKE-PUZZLES", "POKE-POKE".