Pocket Clothier
Ever wanted to run your own clothing store? Now you can! Let your inner fashionista flower as you cultivate a quaint corner shop into a world-class super brand! Position mannequins, run promotions, even set up an in-store crepe stand. Dream up other ways to stand out so that shoppers can't stay away! Patrons will also rely on your fashion sense to coordinate ensembles for big occasions. Elevating their style level will unlock new career paths for them--meaning more revenue for you! Are you ready to try your hand at the trade of trend?