Planet Coaster 2: Bonus Ride Collection
The Planet Coaster 2: Bonus Ride Collection contains three thrilling rides designed to give your guests an extra boost of fun: FD Vision – Powered Rotating Ride: A classic rotating ride of the much-adored omnimover variety, the FD Vision never truly stops! This powered ride consists of a chain of vehicles operating on a fixed speed track. The Cube: Bear witness to the tumbling terror of geometry that is the Cube! Your guests will twist, spin and squeal with glee amidst the rides numerous rotating squares. Outamax – Water Coaster: This tall and speedy water-based coaster uses a unique double life elevator to propel your guests from one massive splash to the next.