Plague Doctor Pack
This DLC includes the following items: Plague Doctor Costume Laboratory Coat. In this story-driven detective thriller, a young Sherlock Holmes struggles to prove himself as he navigates an exotic, dangerous island in the Mediterranean to investigate the mystery of his mother's death.