Pizza Bar Tycoon - Challenge Mode
Step back into the fast-paced world of Pizza Bar Tycoon with Challenge Mode, where it's you against the ticking of the clock! Every moment is an opportunity to excel and every breakfast dish a chance to shine. Choose from 5, 10, or 15-minute challenges to flaunt your mastery over the morning rush. It's a sprint to compile the ultimate high score! Brace yourself for an exhilarating experience as you take swift orders, mix delightful breakfasts, and scramble for the peak score as time dwindles. Every session invites you to surpass your past achievements and outperform the competition!