PAYDAY 3: Houston Breakout Weapon Pack
Guns, guns, guns! The only thing better is guns that put out more bullets! Which is exactly what you get with the Houston Breakout Weapon Pack, three burstfire weapons slinging lead in 3-round bursts. Primary Chanit S3 - A rapid burstfire beast able to throw multiple shots down range in the blink of an eye. M7 Pursuivant - Compact and deadly, this burstfire shotgun will accurately discharge three shells in under a second. Secondary Picchio Duro 5 - A burstfire secondary for a quick draw and even quicker shot. The pack also comes with the Free Country Charm and the Gavel Sticker. The Houston Breakout Weapon Pack is part of the Houston Breakout Bundle.