Pathfinder: Wrath of the Righteous - Season Pass 2
Embark on new adventures in this follow-up to the first season! New friends and enemies, dangers and rewards await you — both as extensions of the main campaign and as standalone experiences. Pathfinder: Wrath of the Righteous - The Last Sarkorians Here comes a new companion for the Knight Commander's party and a new playable class: the everchanging shifter! Bolster your party with a reliable brawler, capable of taking on the aspects of various wild beasts. Delve into the lost secrets of Old Sarkoris. And who knows? Maybe you will even find new love, one transcending time itself. Pathfinder: Wrath of the Righteous - The Lord of Nothing This new standalone campaign picks up where the “Through the Ashes” story left off. A new demon lord with hordes of frozen minions is emerging from the depths of the Abyss. With the Knight Commander busy elsewhere, what can a group of regular adventurers with no mythic powers do to save the day? This expansion offers a 6-7 hourlong story which you can play independently or with the hero from your “Through the Ashes” savegame. And when you're done, a whole new dungeon in the main campaign will be open for the Knight Commander to explore. Pathfinder: Wrath of the Righteous - A Dance of Masks A Dance of Masks is the sixth and final premium DLC for Pathfinder: Wrath of the Righteous in Season Pass 2, one last love letter to the Knight Commander and their loyal companions. Gather all your companions and travel back to where it all started – the city of Kenabres, destroyed and now risen from the ashes. Visit a festival, celebrate your victories, socialize with friends and loved ones, watch the fireworks… And thwart the plans of villains trying to spoil the fun!