Panzer Corps 2: General Edition Upgrade
Get access to exclusive materials by upgrading your Panzer Corps 2 copy to the General Edition. General Edition exclusive bonus materials - New Bonus scenarios: 4 brand new scenarios in which you can test your mettle against the AI. Face new, original situations and adapt your tactics to overcome your opponents.- New Camo skins: New 75 exclusive skins are available for your vehicles. In Panzer Corps 2 you can customize the appearance of your units, and with the General Edition you have access to special skins which aren’t accessible in the base game. - Digital printable Campaign tree chart: A beautiful hi-res printable artwork depicting the branching single player Wehrmacht campaign in Panzer Corps 2, and which choices you can take. - Digital Wallpapers: 4 Hi-res desktop sized digital wallpapers depicting new Panzer Corps inspired artwork. - Digital Soundtrack: 16 beautiful tracks composed by the talented Bill Meyers, Dan Bewick and Alexander Shargin, inspired by classic movies on World War II. Available for download as high quality .mp3 files.